english  | RSS


Právě se nacházíte: Úvodní stránka » Aktuality
  • Tisk

Priorita představuje reklamní kampaň na kotlíkové dotace a věnuje se i pražským seminářům o OPŽP

03.12.2015 - Aktuální dvojčíslo Priority informuje prostřednictvím článku tiskové mluvčí Ministerstva životního prostředí Petry Roubíčkové o rozsáhlé reklamní kampani, jejímž cílem je propagovat takzvané kotlíkové dotace. V jejich případě majitelé rodinných domů získávají nevratnou finanční podporu na výměnu zdroje tepla. O peníze, které poskytl Operační program Životní prostředí, žádají u krajských úřadů.

Priorita dále nabízí souhrn těch nejzajímavějších otázek a odpovědí, které zazněly na seminářích pořádaných Státním fondem životního prostředí ČR v Praze. Otázky a odpovědi jsou rozděleny do oblastí, jako je dotace a právo, ekonomika projektu, ale i přímo podle jednotlivých oblastí podpory a konkrétních výzev.

Vydání Priority upozorňuje i na podmínky čerpání zvýhodněných úvěru na vodohospodářské projekty v rámci vyhlášených výzvy z Operačního programu Životní prostředí a Národního programu životní prostředí. Využívání finančních nástrojů je téma, jemuž se Státní fond životního prostředí ČR dlouhodobě věnuje a již běžně zavádí do praxe.

V aktuální Prioritě nechybí ani tradiční reportáž, která popisuje cestu od žádosti o podporu z OPŽP až po úspěšnou realizaci projektu zaměřeného na odpady v pražské městské části Radotín. Mimo jiné z ní vyplývá, že Středočeši třídí odpad více, než by si kdo mohl myslet.

 č. 11-12/2015 (pdf) 




Partneři

Evropská unie



Tento projekt je spolufinancován z prostředků Evropské unie - Fondu soudržnosti a Evropského fondu pro regionální rozvoj.